Naujienos Anonsai Repertuaras   Cinema fb Pirk DVD Topai Apie Cinema.lt Paslaugos Reklama
Reklama
 
Filtruoti repertuarą pagal
           
PATKPŠSSav.
Lankytojų reitingas:(balsavo:)
Uždaryti
Jūs esate -  balsuotojas
Jūs įvertinote -  balais
Uždaryti
Uždaryti
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Plačiau apie festivalį
Visi festivaliai
Rašyti komentarą

2006 m. „Scanorama“ pradės savo kelionę per Lietuvą tradiciniu maršrutu Vilnius–Kaunas–Klaipėda ir tradiciniu metu – lapkričio mėnesį (10–30 d.). Festivalio atidarymas įvyks „Forum Cinemas Vingis“ Didžiojoje salėje lapkričio 10 d. 19 val. Šiauriečių filmai šiais metais pasklis po visą Vilnių. „Scanoramos“ programa ir jos svečiai bus pristatomi „Forum Cinemas Vingis“, dalis programos kartojama „Forum Cinemas Akropolis“ ir kino centre „Skalvija“. Kaune „Scanorama“ viešės lapkričio 17–23 d. kino teatre „Romuva“, į Klaipėdos kino centrą „Cinamon“ ji persikels lapkričio 24–30 d.

Kasmet „Scanoramos“ programa turtėja, papildoma naujais įdomiais aspektais. Pirma šių metų naujovė – išskirtinė programa, skirta Lietuvos jaunimui: trumpametražių filmų naktis „Šiaurės pašvaistė“. Ji prasidės lapkričio 11 d. 23 val. šių metų Kanų kino festivalio laureato, pelniusio Auksinę palmės šakelę už geriausią trumpametražį filmą, norvegų režisieriaus Bobby Peerso filmu „Uostytojas“ (2006). Filmo herojus meta iššūkį tradiciniam žmogaus status quo ir tikrąja šio žodžio prasme atsiplėšia nuo žemės, nepaisydamas gravitacijos dėsnių. Daugiau kaip 8 valandas be sustojimo trunkanti programa pristatys visų Šiaurės šalių mažųjų žanrų aukso fondą. Čia ir pripažintų režisierių „Oskaru“, Berlinalės lokiu ir Europos kino akademijos prizais įvertinti filmai (Anderso Thomaso Jenseno „Rinkimų naktis“, Jonaso Odellio „Niekada nebus taip, kaip pirmą kartą“, norvegės Anjos Breien „Matyti plaukiantį laivą“), originalūs garsios švedų aktorės Pernilos August režisuoti filmai „Laiko bomba“ ir „Magas“, įstabi naujausia islandų animacija (režisierės Eyrun Eyjolfsdottir „Vidurnaktis“ ir Unu Lorenzen „Fermerio Džono pasaulis“), danų, suomių, švedų jaunųjų režisierių perliukai („UAB Retenybių eksportas“, „Slavekas š...“, „Homolulu šou“, „Velniai griebtų“, „Svarbiausias dalykas“, „Vieniši kartu“ ir kt.). „Šiaurės pašvaistę“ užvers „Oskarui“ nominuotas stiprus, lyriškas ir jaudinantis islandų režisieriaus Runaro Runarssono filmas „Paskutinė ferma“ (2005), čia vienas pagrindinių vaidmenų teko nepakartojamiems Islandijos gamtovaizdžiams. Vidurnakčio pauzės (2.00–2.30 val.) metu žiūrovai galės maloniai pabendrauti prie kavos ir toliau žiūrėti filmus iki 7 val. ryto, laukdami kino pusryčių.

Europa plečiasi, į jos žemėlapį grįžta užmirštos šalys, atsiveria nauji kino kontinentai, kultūrų, tradicijų, religijų sankirta provokuoja kino siužetus, intensyvūs kultūros mainai tampa Europos šalių bendravimo būtinybe. Todėl žiūrovams bus įdomi bei patraukli antra „Scanoramos“ naujovė. Nuo šių metų „Scanorama“ pristato programoje išskirtinį svečią – festivalį „Crossing Europe“, jis vyksta Austrijos mieste Lince. Vilnius ir Lincas – miestai, paskelbti 2009 m. Europos kultūros sostinėmis.

Kartu su festivaliu „Crossing Europe“ „Scanorama“ pradeda rengti tęstinę specialiąją programą „Kertant Europą“. Joje kiekvienais metais bus pristatomi įdomiausi Rytų ir Centrinės Europos režisierių filmai, pelnę Linco festivalyje prizus. Ir „Scanorama“, ir „Crossing Europe“ yra jauni, ambicingi festivaliai, Europos kino festivalių tinklo „Alliance of Central and East European Film Festivals“ nariai. Jie ryžtingai pradėjo bendradarbiauti nelaukdami oficialiųjų 2009 metų.

Pirmoji programos „Kertant Europą“ kregždė – Sergejaus Stanojkovskio filmas „Kontaktas“ (2005), pelnęs žiūrovų prizą Lince, rodytas Manheimo-Heidelbergo, San Paulo, Tesalonikų, Belgrado, Sofijos, Bruklino, Briuselio ir kituose tarptautiniuose kino festivaliuose. Ši jaudinanti tragikomiška istorija subtiliai atskleidžia šiuolaikinę Europą draskančių konfliktų dramatizmą. Viena tradicinių „Scanoramos“ temų – didžiosios datos ir asmenybės. Prieš šimtą metų Norvegijos sostinėje Osle mirė didysis teatro reformatorius ir epochos moralistas Henrikas Ibsenas. Su šiuo miestu jis buvo susijęs stipriais meilės ir čia patirtos neapykantos saitais. Čia jis pradėjo savo dramaturginį dialogą su visuomene, kuris nesibaigia iki šių dienų, liudydamas jo moralinių imperatyvų svarbą.

2006 metai Norvegijoje paskelbti Ibseno metais. Šia proga Norvegijos kino institutas parengė didelę programą, kurioje – filmai pagal Ibseną ir apie Ibseną. Ši programa bus demonstruojama Berlyne, Toronte ir Vilniuje, specialiojoje „Scanoramos“ programoje „Ibsenas ir kinas“. Joje – populiariausios H. Ibseno kūrinių kinematografinės versijos, sukurtos dar kino priešaušryje („Terje Vigenas“, 1917), praėjusio šimtmečio 7-ajame ir 8-ajame dešimtmečiuose („Laukinė antis“, 1963; „Ponia Inger“, 1975) ir jau XXI amžiuje („Visuomenės priešas“, 2005). Šią programą gražiai papildo ir garsiai švedų teatro ir kino aktorei Lenai Endre skirtos retrospektyvos filmas „Heda Gabler“ (1993), o užbaigia vos prieš porą mėnesių baigta dokumentinė juosta „Liūtas Henrikas Ibsenas“ (2006).

Šių metų „Scanoramos“ naujienų“ akcentas – jaunoji skandinavų režisūros karta, kuri sėkmingai griauna susiklosčiusį stereotipą apie tai, kad pasaulyje žinomos tik iškiliausios šio regiono pavardės. Norvegų režisierių Jenso Lieno ir Stefano Faldbakkeno filmai „Įkyruolis“ (2006) ir „URO“ (2006) buvo tarp sėkmingiausių premjerų šių metų Kanų festivalio programose „Ypatingas žvilgsnis“ ir „Kritikų savaitė“. Jenso Lieno „Įkyruolis“ jau įvertintas net trimis nacionaliniais prizais „Amanda“ už geriausią režisūrą, geriausią scenarijų ir geriausią vyro vaidmenį. FIPRESCI pristatė šį filmą Europos kino akademijos apdovanojimui. Stefano Faldbakkeno „URO“ jau nominuotas visoms 2007-ųjų nacionalinio prizo „Amanda“ kategorijoms. Skirtingi autorių žvilgsniai į realybę, skirtingi filmų stiliai ir žanrai rodo pagrįstas jaunosios norvegų režisierių kartos ambicijas įsilieti į postmodernistinę šiuolaikinio kino proceso erdvę, nebijant jokių tabu. Šiuo keliu sėkmingai žengia ir islandas Daguras Kari, neatsitikinai jo filmas „Albinosas Nojus“ (2003) buvo pristatytas Europos kino akademijos apdovanojimui kaip Europos atradimas, apkeliavo daugybę tarptautinių kino festivalių ir susižėrė daug prestižinių prizų. Dar tik du filmus sukūręs režisierius tapo įdomia Europos kino peizažo figūra (abu jo filmus rodysime specialiojoje programoje „Daguras Kari iš arčiau“).

Ambicingi jaunų Šiaurės šalių režisierių filmai nuolat patvirtina savitą jų kūrėjų talentą ir pasaulio kino kontekste vis didėjančią Šiaurės šalių kino reputaciją. Šių metų Europos kino akademijos apdovanojimams nominuoti net devyni skandinavų režisierių filmai. „Scanoramą“ Vilniuje atvers ir užvers nauji dviejų skirtingų jaunosios kartos režisierių darbai: islando Baltasaro Kormakuro juosta „Trumpa kelionė į dangų“ (2005) ir suomio Aku Louhimieso „Sušalęs miestas“ (2005). „Trumpa kelionė į dangų“ jau atvėrė Toronto (2005) festivalį, dalyvavo Sandanso (2006), Roterdamo (2006), Geteborgo festivalių konkursinėse programose. Šis subtilus, stilingas ryškaus žanro filmas mums įdomus dar ir tuo, kad jame išvysime mėgstamą lietuvių aktorių Vladą Bagdoną. Suomis Aku Louhimiesas labai greitai įsitvirtino ne tik Šiaurės, bet ir Europos kino kontekste. Didžiausią pripažinimą jam atnešė filmas „Sušalusi žemė“ (2004), jį „Scanoramos“ žiūrovai pernai išrinko geriausiu programos filmu. „Sušalusi žemė“ atskleidė šio režisieriaus talento ir požiūrio į žmogaus vietą šiame pasaulyje brandą. „Sušalęs miestas“ (2005) logiškai pratęsia ankstesnio filmo pagrindinę temą, sukrečianti kino sakmė apie miesto džiunglėse pasiklydusius žmones, apie moralinę individo atsakomybę už žengtus arba nežengtus žingsnius.

Šių metų „Scanoramoje“ ryškiai nuskambės ir jaunų skandinavių režisierių balsas. Švedės Maria Blom („Kaimiečiai“, 2004) ir Suzanne Osten („Sveiki atvykę į Veroną“, 2006), jauna norvegė Margreth Olin („Žalias jaunimėlis“, 2004), danė Hella Joof („Ta palaiminta diena“, 2004) taip pat griauna mitą apie moterų kiną kaip specifinę kino rūšį. Kartu su garsiomis savo kolegėmis (Lone Scherfig, Susanne Bier, Uma Straume, Liv Ullmann ir kt.), kurių filmus „Scanorama“ parodė anksčiau, jos turtina skandinavų kiną subtiliomis spalvomis, dažnai maloniai nustebindamos jauno amžiaus ir brandaus meninio rezultato deriniu. Neatsitiktinai ir Marios Blom, ir Margreth Olin filmai nominuoti Europos kino akademijos apdovanojimams. „Scanorama 2006“, kaip visada, pristato įdomias specialiąsias programas („Ibsenas ir kinas“, „Neišgalvotas gyvenimas“, „Juokas Šiaurėje“), asmenines retrospektyvas („Lena Endre iš arčiau“ ir „Daguras Kari iš arčiau“), primena moderniąją klasiką („Babetės puota“) ir tiesiog senus gerus filmus („Viršūnėje“, Islandija, 1982; „Kiškio metai“, Suomija, 1977; „Gailestingumo dienos“, Suomija, 1997).

Specialioji programa „Juokas Šiaurėje“ liudija, kad juokauti galima rimtai, humoru ir ironija nuspalvinant dramatiškus kasdienybės aspektus („Pirmasis mano žmonos meilužis“, Švedija, 2006; „Vaikus atneša gandrai“, Norvegija, 1994; „Utopija, arba Niekas nėra tobulas tobuloje šalyje“, Norvegija, 2002; ir kt.). „Oskarą“ pelnęs ir klasika tapęs dano Gabrielio Axelio filmas „Babetės puota“ (1987) pagal Karen Blixen romaną ir pernai Marcuso Mandalio ir Annos von Lowzow sukurtas puikus dokumentinis filmas apie Karen Bliksen („Karen Bliksen – anapus šio pasaulio“, Danija, 2005) puikiai susieja gyvenimo dokumento tikrumą ir meninę išmonę.

Ši slinktis – ir specialiosios programos „Neišgalvotas gyvenimas“ filmų sėkmės pamatas. Čia pristatomi keturi pilnametražiai dokumentiniai filmai ne tik rodo išskirtinį požiūrį į dokumentinių filmų svarbą Norvegijoje – čia jie demonstruojami kino teatruose ne kaip vaidybinių filmų priedas, bet kaip savarankiški, žiūrovų dėmesio nusipelnantys kūriniai, – bet ir yra savotiškas socialinis visuomenės barometras. Lyties keitimo dramatizmas, skirtingų kartų konfliktas ir drastiški jaunimo manifestai, politikos moralumo ar melagingumo vertinimas, mažo žmogaus didelių iliuzijų žlugimas – šios temos suteikia dokumentiniams filmams vaidybinio kino įtampos ir įtaigumo. Todėl neatsitiktinai „Žalias jaunimėlis“ (2004), „100% žmogus“ (2005), „Turtinga šalis“ (2006) ir „Amžinai tavo“ (2005) nurungė daugelį vaidybinių filmų pagal žiūrovų lankomumą.

Šiaurės šalių kinas garsus ne tik „Dogmos“ eksperimentais ir jų rezultatais (apie juos bylojo pernykštės „Scanoramos“ filmai, skirti „Dogmos“ dešimtmečiui). Čia taip pat kuriamas unikalus aukštą meninę vertę turintis žiūroviško kino modelis, apie kurį kalbama ir analizuojant didžiųjų kino imperijų režisierių kūrinius. Paprastai jis grindžiamas išbandyta dramaturgine struktūra, gerai papasakota istorija (story), puikia aktorių vaidyba ir įtaigia vaizdine estetika. Švedų režisieriaus Kay Pollako filmo „Tarsi danguje“ (2005), pasakojančio jaudinančią garsaus dirigento gyvenimo istoriją, žiūrimumo rezultatai pranoko lūkesčius (Švedijoje šį filmą pamatė 1,5 mln. žiūrovų, Vokietijoje – 1,1 mln.). „Oskarui“ ir Europos kino akademijos apdovanojimams nominuotas Klauso Haro filmas „Geresnė motina“ (2005), kuris atveria „Scanoramą“ Kaune ir Klaipėdoje, taip pat buvo vienas žiūrimiausių filmų savo tėvynėje Suomijoje. Norvegų režisieriaus Eriko Richterio Strando filmas „Sūnūs“ (2006), paliečiantis ypač jautrią seksualinio smurto prieš vaikus temą, taip pat traukia į kino sales būrius žiūrovų, kaip ir jo kolegos Peterio Molando filmas „Draugas Pedersenas“ (2006).

Dar vienas įdomus Šiaurės kino fenomenas – nemažai čia sukurtų kūrinių perfilmuojama Holivude. Danų režisierius Ole Bornedalis vienas pirmųjų sulaukė šio pasiūlymo po filmo „Nakties sargas“ (jį rodėme pernai). Jauna danė Hella Joof jo sulaukė taip pat po filmo „Ta palaiminta diena“ (2004) sėkmės. Tai rodo klasikinių kino formų tvirtumą, nutiesiantį tiltus tarp tradicijų ir novacijų, kuriomis skandinavų kinas gali pagrįstai didžiuotis. „Scanoramos“ programa siekiame aprėpti kiek galima platesnį ir įvairesnį skandinavų kino lauką. Kaip ir kasmet, „Scanorama“ kviečia Baltijos ir Šiaurės šalių kino profesionalus susitikti ir diskutuoti bendros filmų gamybos, scenarijų rengimo, filmų pristatymo pasaulyje temomis. Šiais metais planuojame net dviejų garsių režisierių iš Islandijos ir Suomijos kūrybines dirbtuves (master class). Su būsimaisiais režisieriais planuojame Europos kino sklaidos (European Film Promotion) atstovų seminarus festivalio metu.

SCANORAMOS FILMAI:

Scanoramos naujienos / Scanorama’s news

Draugas Pedersenas / Comrade Pederson
rež. Hans Petter Moland, 123 min., 2006, Norvegija
Fata Morgana / Fata Morgana
rež. Anastasia Lapsui, Markku Lehmuskallio, 57 min., 2004, Suomija, Rusija
Geresnė motina / Mother of Mine
rež. Klaus Härö, 111 min., 2005, Suomija, Švedija
Įkyruolis / The Bothersome Man
rež. Jens Lien, 90 min., 2006, Norvegija
Izzat / Izzat
rež. Ulrik Imtiaz Rolfsen, 107 min., 2006, Norvegija
Jungtinė Afrika / Africa United
rež. Olaf de Fleur Johannesson, 80 min., 2005, Islandija
Kaimiečiai / Dalecarlians
rež. Maria Blom, 98 min., 2004, Švedija
Kim Novak niekada nesimaudė Genesareto ežere / Kim Novak Never Swam in the Lake of Genesaret
rež. Martin Asphaug, 95 min., 2005, Švedija
Kinės vyras / Chinaman
rež. Henrik Ruben Genz, 88 min., 2005, Danija
Matis – pragaro didvyris / Matti – Hell is for Heroes
rež. Aleksi Mäkelä, 130 min., 2006, Suomija
Mylėk mane rytoj / Love Me Tomorrow
rež. Petter Næss, 90 min., 2005, Norvegija
Orangutango tango / Bang Bang Orangutang
rež. Simon Staho, 100 min., 2005, Danija
Pašalinti iš aikštės / Eleven Men Out
rež. Róbert I. Douglas, 90 min., 2005, Islandija, Suomija, Didžioji Britanija
Priemiesčio šviesos / Lights in the Dusk
rež. Aki Kaursmäki, 78 min., 2006, Suomija, Vokietija, Prancūzija
Sveiki atvykę į Veroną / Welcome to Verona
rež. Suzanne Osten, 98 min., 2006, Švedija
Sušalęs miestas / Frozen City
rež. Aku Louhimies, 90 min., 2006, Suomija
Sūnūs / Sons
rež. Erik Richter Strand, 100 min., 2006, Norvegija
Tarsi danguje / As it is in Heaven
rež. Kay Pollak, 132 min., 2005, Švedija
Teisėjas / The Judge
rež. Gert Fredholm, 88 min., 2005, Danija
Tranšėja / Trench Road
rež. Veikko Aaltonen, 113 min., 2004, Suomija
Trumpa kelionė į dangų / A Little Trip to Heaven
rež. Baltasar Kormákur, 86 min., 2005, Islandija, JAV
URO / URO
rež. Stefan Faldbakken, 104 min., 2006, Norvegija

Daguras Kari iš arčiau / Focus on Dagur Kari

Albinosas Nojus / Noi the Albino
rež. Dagur Kári, 93 min., 2003, Islandija, Vokietija, Didžioji Britanija, Danija
Išsišokėlis / Dark Horse
rež. Dagur Kári, 106 min., 2005, Danija

Lena Endre iš arčiau / Focus on Lena Endre

Hario dukterys / Harry‘s Daughters
rež. Richard Hobert, 106 min., 2005, Švedija
Heda Gabler / Hedda Gabler
rež. Margareta Garpe, 100 min., 1993, Švedija
Neištikimi / Faithless
rež. Liv Ullmann, 155 min., 2000, Švedija

Specialioji programa „Ibsenas ir kinas“ / Special programme „Ibsen and Cinema“

Laukinė antis / The Wild Duck
rež. Tancred Ibsen, 105 min., 1963, Norvegija
Liūtas – Henrikas Ibsenas / The Lion Henrik Ibsen
rež. Alexander Wisting, 55 min., 2006, Norvegija
Ponia Inger / Lady Inger
rež. Sverre Udnæs, 99 min., 1975, Norvegija
Terje Vigenas / A Man There Was
rež. Victor Sjöström, 60 min., 1916, Švedija
Visuomenės priešas / An Enemy of the People
rež. Erik Skjoldbjærg, 90 min., 2005, Norvegija

Specialioji programa „Juokas Šiaurėje“ / Special programme „Northern Laughter“

Importas–eksportas / Import/Export
rež. Khalid Hussain, 89 min., 2005, Norvegija
Kiškio metai / Year of Hare
rež. Risto Jarva, 129 min., 1977, Suomija
Pirmasis mano žmonos meilužis / My Wife‘s First Lover
rež. Hans Åke Gabrielsson, 93 min., 2006, Švedija
Ta palaiminta diena / Oh Happy Day
rež. Hella Joof, 93 min., 2004, Danija
Utopija, arba Niekas nėra tobulas tobuloje šalyje / Utopia – Nobody is Perfect in the Perfect Country
rež. Martin Asphaug, Arild Frölich, Sara Johnsen, Magnus Martens, Hans Petter Moland, Terje Rangnes, Thomas Robsahm, Ingebjørg Torgersen, Morten Tyldum, 85 min., 2002, Norvegija
Vaikus atneša gandrai / Stork Staring Mad
rež. Eva Isaksen, 99 min., 1994, Norvegija
Viršūnėje / On Top
rež. Ágúst Guðmundsson, 100 min., 1982, Islandija

Specialioji dokumentikos programa „Neišgalvotas gyvenimas“ / Special documentary programme „Real Life“

Amžinai tavo / Forever Yours
rež. Monica Csango, 52 min., 2005, Norvegija
100% žmogus / 100% Human
rež. Trond Winterkjær, Jan Dalchow, 73 min., 2005, Norvegija
Turtinga valstybė / The Rich Country
rež. Aslaug Holm, 111 min., 2006, Norvegija
Žalias jaunimėlis / Raw Youth
rež. Margreth Olin, 80 min., 2004, Norvegija, Danija

Scanoramos klasika / Scanorama’s classic

Babetės puota / Babete’s Feast
rež. Gabriel Axel, 103 min., 1987, Danija
Karen Bliksen: anapus šio pasaulio / Karen Blixen – Out of This World
rež. Marcus Mandal, Anna von Lowzow, 58 min., 2005, Danija
Gailestingumo dienos / Days of Grace
rež. Jaakko Pyhälä, 100 min., 1997, Suomija

Specialioji programa „Kertant Europą“ / Special programme „Crossing Europe“

Kontaktas / Contact
rež. Sergej Stanojkovski, 120 min., 2005, Vokietija, Makedonija

Trumpametražių filmų naktis „Šiaurės pašvaistė“ / The night of short films „Northern Lights“

Atidarymo filmas: Uostytojas / Sniffer, rež. Bobbie Peers, 10 min., 2006, Norvegija
Bang! / Bang!, rež. Jari Haanperä,  8 min., 2005, Suomija
Be pavadinimo / Untitled, rež. Anja Breien, 14 min., 2005, Norvegija
Be streso / Stressless, rež. Jessica Nilsson, 15 min., 2003, Danija
Ester / Ester, rež. Pernilla Johansson, 3 min., 2005, Švedija
Fermerio Džono pasaulis / Farmer John‘s World, rež. Unu Lorenzen, 5 min., 2004, Islandija
Gražuolis / This Charming Man, rež. Martin Strange-Hansen, 31 min., 2002, Danija
Homolulu šou / The Homolulu Show, rež. Frank Mosvold, 1 min., 2004, Norvegija
Kelionė į ištakas / Max by Chance, rež. Max Kestner , 29 min., 2004, Danija
Kiaulytė skraido / Little Pig is Flying, rež. Alicja Jaworski, 10 min., 2005, Švedija
Kieti vyrukai / A Stone Left Undertaken, rež. Maarit Lalli, 18 min., 1998, Suomija
Kompanija / Company, rež. Göran Nilsson, 5 min., 1999, Švedija
Laiko bomba / Time Bomb, rež. Pernilla August, 21 min., 2005, Švedija
Magas / The Magician, rež. Reynir Lyngdal, 13 min., 2005, Islandija
Matyti plaukiantį laivą / To See a Boat in Sail, rež. Anja Breien, 11 min., 2000, Norvegija
Meilės paukščiai / Lovebirds, rež. Elisabeth O. Sjaastad , 4 min., 2005, Norvegija
Na ir miela virtuvė / What a Lovely Kitchen, rež. Christina Erman Widerberg, 6 min., 2005, Švedija
Nematoma / Invisible, rež. Bjørn Abelson, 8 min., 2006, Norvegija
Nematoma / Invisible, rež. Kassandra Wellendorf, 12 min., 2004, Danija
Niekada nebus taip, kaip pirmą kartą / Never Like the First Time, rež. Jonas Odell, 15 min., 2006, Švedija
Pametusi galvą / Lost my Head, rež. Bjargey Ólafsdóttir, 7 min., 2005, Islandija
Paskutiniai Hregviduro žodžiai / The Last Words of Hreggvidur, rež. Grímur Hákonarson, 22 min., 2004, Islandija
Rinkimų naktis / Election Night, rež. Anders Thomas Jensen,  11 min., 1998, Danija
Rosvelo sprendimai / Roswell Enterprises, rež. Janic F. Heen, 10 min., 2006, Norvegija
Supermergaitė Selma / Super-Selma, rež. Ragna Lindboe, 27 min., 2004, Norvegija
Slavekas š... / Slavek the Shit, rež. Grímur Hákonarson, 15 min., 2005, Islandija, Čekija, Estija
Svarbiausias dalykas / All in All, rež. Torbjørn Skårild, 5 min., 2003, Norvegija
Tai tave aš myliu / I you Love, rež. Ulrik Wivel, 24 min., 2005, Danija
Velniai griebtų / Perkele, rež. Arto Tuohimaa, 18 min., 2004, Suomija
Vidurnaktis / Midnight, rež. Eyrún Eyjólfsdóttir, 12 min., 2005, Islandija., 2005, Islandija
Vieną dieną žmogus nusipirko namą / One Day a Man Bought a House, rež. Pjotr Sapegin, 7 min., Norvegija
Vieniši kartu / Lonely Together, rež. Trond Fausa Aurvåg, 14 min., 2006, Norvegija
Žmogus ant nugaros / Man on the Back, rež. Jón Gnarr,  21 min., 2004, Islandija
Uždarymo filmas: Paskutinė ferma / The Last Farm, rež. Rúnar Rúnarsson, 13 min., 2004, Islandija

Festivalio įvikio aprašymas aplankytas kartų: 61
1998-2018 e-Space™, kontaktams: info@cinema.lt  www.cinema.lt   maistasinamus.lt