Populiari rašytoja Sara, netekusi savo vienintelio vaiko, gyvena vieniša name prie jūros. Ramybės ieškojimas ir atsiribojimas, regis, visiškai atitinka jos šiaurietišką būdą. Tačiau keisčiausia, kad tai sukelia priešingą efektą – Sara staiga trokšta būti tarp žmonių, galinčių praskaidrinti jos vienatvę. Ji išnuomoja kambarį muzikantui iš Serbijos Bogdanui, labai nepastoviam ir išsiblaškiusiam žmogui, su kuriuo nuolat keliauja čigonų orkestras. Netikėtai Sarai paskambina buvęs jos vyras, garsus architektas. Nuo tada įvykiai greitai keičia vienas kitą, pasibaigdami radikalia atomazga. Nepaisant nenuspėjamų ir kartais nemalonių atsitikimų, filmo finale nuskamba džiaugsminga gaida ir chaotiška meilė laimi.
Rimtos žmogiškos problemos šiame filme vaizduojamos netikėtai, ironiškai ir su humoru, kaip tai būdinga režisierę įkvėpusių Almodovaro ir Kieslowskio kūrybai.